Notícia
Unidad Editorial amplia l'abast de les audiències amb BeStory
Es tracta d'un departament propi dedicat al 'social content'
Unidad Editorial, grup de responsable de capçaleres com 'El Mundo', 'Marca' o 'Expansión', entre d'altres, va llançar l'any passat BeStory, el seu propi departament de 'social content', amb l'objectiu d'oferir a les marques un equip multidisciplinari especialitzat en estratègies i accions socials. Un departament que ara consolida i amplia.
BeStory naix a finals de 2019 amb l'objectiu d'ajudar les marques a comunicar els seus missatges en xarxes socials a través de la qualificació de tots els seus processos. Recolzat en el big data d'Unidad Editorial, que analitza diàriament al 75% dels internautes espanyols (aproximadament 27 milions de persones). El nou departament identifica nínxols de contingut i borses d'audiència d'alt interès sobre els quals desenvolupar missatges específics per a cada campanya. Més informació en aquest enllaç a PRNoticias