Notícia

InfoAdex: la inversió en mitjans on i off va créixer un 6,6% el primer trimestre

En paper, cau la invesrió en diaris generalistes mentre que puja en revistes

Foto

InfoAdex ha fet públic la nova anàlisi amb l'evolució de la inversió publicitària del darrer trimestre amb informació de mitjans controlats i no controlats. En total, la inversió publicitària en mitjans digitals i no digitals va assolir els 1.270,7 milions d'euros el primer trimestre, cosa que va suposar un creixement del 6,6% respecte al mateix període del 2023 (1.191,7 milions d'euros).

Mitjans digitals
Del total invertit entre el gener i el març, 642,8 milions d'euros van ser destinats a mitjans digitals, destacant el lideratge de Search, amb 209,7 milions d'euros (+6,2%), i Xarxes Socials, amb 162,3 milions d'euros (+11,7%), segons Infoadex (dades controlades i no controlades). Diaris i dominicals recullen el tercer lloc, amb una partida digital de 86,8 milions d'euros.

En quart lloc, Websites (inclou també YouTube), amb un volum de 76,9 milions d'euros (+14%), mentre que, en cinquè lloc, hi ha Televisió, amb un volum invertit en la seva proposta digital de 42,1 milions d'euros.

Non digitals
En cas de mitjans no digitals, el volum total va ser de 627,9 milions d'euros. TV és el principal, amb un volum de 390,8 milions d'euros, un 7,4% més que el primer trimestre del 2023. La llista segueix amb Ràdio, amb un pressupost de 107,2 milions d'euros, un 0,2% més; Diaris + dominicals, amb 53,4 milions d'euros (-7,4%); Exterior, amb 48,5 milions d'euros; Revistes, amb 24,5 milions d'euros (+2,8%) i Cine, amb 3,6 milions d'euros (+23,9%).

 

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte