Notícia

Unidad Editorial amplia l'abast de les audiències amb BeStory

Es tracta d'un departament propi dedicat al 'social content'

Foto

Unidad Editorial, grup de responsable de capçaleres com 'El Mundo', 'Marca' o 'Expansión', entre d'altres, va llançar l'any passat BeStory, el seu propi departament de 'social content', amb l'objectiu d'oferir a les marques un equip multidisciplinari especialitzat en estratègies i accions socials. Un departament que ara consolida i amplia.

BeStory naix a finals de 2019 amb l'objectiu d'ajudar les marques a comunicar els seus missatges en xarxes socials a través de la qualificació de tots els seus processos. Recolzat en el big data d'Unidad Editorial, que analitza diàriament al 75% dels internautes espanyols (aproximadament 27 milions de persones). El nou departament identifica nínxols de contingut i borses d'audiència d'alt interès sobre els quals desenvolupar missatges específics per a cada campanya. Més informació en aquest enllaç a PRNoticias

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte