El Servei de Desenvolupament Empresarial de la Generalitat conoca el dia 28 de març el curs 'Segmentació de públics a Meta Ads (Instagram i Facebook Ads)'
En aquest taller explicaran com aprendre a segmentar correctament una campanya publicitària en línia en canals com Instagram Ads o Facebook Ads. Ja que només a través d’una segmentació correcta aconseguirem rendibilitzar les nostres campanyes en línia i, per això, és molt important que les marques aprenguin a segmentar correctament per esprémer al màxim les seves inversions publicitàries.
Aquest curs està plantejat per dotar totes les empreses que el facin de la informació suficient per poder crear tota mena de públics a la plataforma de publicitat en línia de Meta (què és un públic, quins tipus de públics hi ha, quines fases té un embut de conversió, com crear públics al Business Manager).
El taller anirà a càrrec d'Irene García, sòcia cofundadora d’Oink My God, agència de màrqueting digital de Barcelona, i redactora d’un dels blogs de màrqueting digital de parla hispànica més coneguts. Té una extensa trajectòria professional en el món digital, àmbit en el qual treballa des de fa més de vuit anys.