Notícia

Cinc suggeriments per atraure la Generació Z als mitjans de comunicació

En menys de 10 anys seran el principal objectiu dels editors digitals

Foto

La Generació Z, també coneguda com a postmillennial, i que engloba la cohort demogràfica dels nascuts entre 1995 fins aproximadament 2010 (les dates varien segons la font), és una de les més complicades d'atreure els mitjans de comunicació.

La majoria dels seus integrants han utilitzat internet i les xarxes socials des de molt jove i tenen uns hàbits de consum i una predilecció per un tipus de formats molt concrets, que allunya aquesta generació, en general, dels mitjans de comunicació tradicionals, siguin nadius digitals o legacy. I, com que es repeteix constantment des dels mitjans, no poder atraure un sector que constitueix ja més d'un 25% de la població mundial, és un veritable problema.

Les estimacions suggereixen que la Generació Z serà el grup demogràfic principal objectiu dels editors digitals a partir del 2032; és a dir, en menys de deu anys. Com es poden preparar els editors per satisfer les necessitats d'aquesta nova audiència?

Una nova guia de Zephr, una divisió especialitzada en mitjans de l'empresa de programari Zuora, contribueix a abundar en les recomanacions sobre com atraure la generació Z als mitjans. Aquests són els cinc suggeriments de Zephr per atraure els nascuts amb el canvi de segle...

Llegiu la resta de la noticia a Laboratorio de Periodismo.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte