Notícia

"Ho recordarem com una divertida anècdota que ha fet parlar molt sobre Twingo"

Entrevista a Mercedes García, directora de comunicació de Renault Group

Foto

El nou tema de Shakira i Bizarrap ha donat que parlar, no només al món de la música, sinó també entre els anunciants. La cançó es va convertir en tendència a través de totes les xarxes socials, amb un total de 626.946 interaccions amb marques a Instagram i Twitter entre likes, comentaris i retweets, segons dades d'Epsilon Technologies. Renault va ser una de les marques directament implicades en la lletra de la cançó, amb línies com «Vaig canviar un Ferrari per un Twingo». Mercedes García, directora de comunicació de Renault Group, assenyala en declaracions a MarketingDirecto.com la importància de les accions de màrqueting en temps real i destaca l'afecte que ha evidenciat l'audiència pel clàssic model de Renault... Llegiu l'entrevista sencera a IP Marketing

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte