Notícia

Twitter perd el 70% dels grans anunciants des de l’arribada de Musk

El 2021 va ingressar 4.506 milions en publicitat

Foto

La plataforma Twitter ha perdut 72 dels seus 101 principals anunciants en els últims mesos, coincidint amb la compra de la companyia pel multimilionari Elon Musk, segons dades de la companyia Pathmatics. Empreses com a Zoom, Wells Fargo, Pfizer, Volkswagen, Toyota, Nike o McDonald’s es troben entre les companyies que han frenat la compra d’espais publicitaris en la xarxa social, la qual cosa suposa un fort revés per a la companyia, que almenys fins a 2021, obtenia el 88,7% dels seus ingressos per la publicitat.

Segons l’últim informe anual de resultats, presentat el desembre de 2021, abans que l’empresa fos adquirida per Musk, 4.506 dels 5.077 milions de dòlars que va ingressar Twitter aquest any van ser per la via publicitària... Podeu llegir la noticia sencera a El Punt Avui.

Font: EFE, El Punt Avui

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte