Notícia

El 45% dels ingressos publicitaris de la premsa procedeix del paper

L'any acaba amb un estancament generalitzat entre els principals grups editorials

Foto
Pixabay

La premsa espanyola passa un moment delicat. El 2022 els seus ingressos s’han estancat a causa de la incertesa provocada per la guerra d’Ucraïna i les seues conseqüències econòmiques. No obstant, i malgrat aquestes circumstàncies, des de fa anys la situació del sector resulta alarmant. Malgrat que el 2021 la premsa va aconseguir recuperar bona part dels seus ingressos, aquests encara es van situar molt lluny dels que va aconseguir abans de la pandèmia. Una cosa similar ha ocorregut aquest any, que acaba amb un estancament generalitzat entre els principals grups editorials.

En aquest context, i malgrat la disminució de les vendes de diaris en paper, resulta cridaner observar com un 45% dels ingressos publicitaris de la premsa procedeixen del paper, segons dades de l’Informe Anual de la Professió Periodística 2022 de l'Asociación de la Prensa de Madrid (APM). Més informació en aquest article de PRNoticias

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte