El digital Todo Alicante comença el seu camí de la mà del Grup Vocento. El nou mitjà, la directora del qual és Concha Pastor, oferirà a la societat alacantina l'actualitat més propera.
Luis Enríquez, CEO de Vocento, va assistir a la posada de llarg de la capçalera i va destacar la importància de comptar amb un canal informatiu a les províncies del nostre país. El CEO va assegurar que el grup “no podia no ser a Alacant”, apostant per a això per la comunicació digital, la qual “no resta gens ni mica de rigor” al periodisme.
A més de Pastor, la plantilla està composta per 8 periodistes: José Carlos Martínez, Susana Almenar, Oscar Bartual, Pau Sellés, Alejandro Hernández, Adrián Mazón, Teresa Compañy i José Vicente Pérez Pardo.
A més compta amb Lucas Verdú i Juanfran Millán com a col·laboradors en esports i Nicolás Van Looy en turisme. Els fotògrafs Miriam Gil Albert i Shootori completen l?equip.
Concha Pastor Gimeno, llicenciada en Ciències de la Informació a la Universitat CEU San Pablo Madrid, aporta més de trenta anys d'experiència a Las Provincias, on entre altres tasques ha estat delegada de la Safor, Dénia, la Marina Alta o Gandia.
Font: Infoperiodistas