Notícia

La publicitat digital pateix un "desconcert majúscul"

Així ho considera Luis Enríquez, CEO del grup Vocento

Foto
Imatge de fancycrave1 a Pixabay

Que la premsa no passa el seu millor moment no és notícia, és una realitat des de fa temps. En aquest context, la publicitat digital està sent la taula de salvació per a un sector que agonitza. És, de molt, la principal font d’ingressos per a la premsa i el seu pes continua augmentant en els comptes dels principals grups editorials. De fet, els ingressos publicitaris van créixer un 1,3% entre juliol i setembre, assolint els 232 milions d’euros.

Malgrat això, Luis Enríquez, CEO de Vocento, creu que existeix un “desconcert majúscul” entre la publicitat digital. “Els grans anunciants i els seus mitjancers no saben on allotjar o com expressar massa bé els seus missatges”, va destacar durant la seua intervenció en un esmorzar de Nueva Economía Fórum. En aquesta línia, va assegurar que 2022 està sent, en termes econòmics, “el més difícil en els dotze anys que porto en el càrrec”. L'article complert de PRNoticias

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte