Notícia

El grup Henneo adquireix Women’s Sports Institute

Vol amplificar el treball per l’esport femení i les noves generacions de dones

Foto
La capçalera de la web del Women's Sports Institute.

El grup de comunicació Henneo ha adquirit el 100% del capital del WSI. D’aquesta forma pretén amplificar la tasca de l’Institut per l’esport femení i desenvolupament de les noves generacions de dones.

El seu treball se centra en les quatre àrees d’actuació: investigació i formació, representació de marca digital d’esportistes, creació del rànquing de “Top Women in Sports” i creació de continguts.

Ambdues institucions ja van treballar juntes a 20minutos.es i mujer.es a la primera gala del rànquing “Top Women in Sports”, un rànquing anual que visibilitza les dones més influents en l’esport espanyol.

Font: IPMark

giny

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2023

Avís legal

Contacte