Notícia

Consells per a diaris mitjans que volen fer un 'rebranding'

News Revenue Hub publica una guia per fer un redisseny de la marca

Foto
Pixabay

Dur a terme un 'rebranding', un redisseny de la marca, que obliga també a fer canvis en el disseny del web per alinear-la amb el redisseny de marca, és una necessitat per als mitjans de comunicació cada cert temps, i el seu impacte pot ser enorme. Generalment, els mitjans grans compten amb amplis equips interns i conegudíssimes agències creatives externes de suport per dur a terme aquest delicat treball|feina. Però no tots els mitjans tenen aquest múscul financer, i han de dur a terme el procés amb els seus propis mitjans i amb agències locals i menys gent implicada.

Precisament amb la ment posada en aquests mitjans menys grans, News Revenue Hub ha publicat una utilísima guia per ajudar-los a executar amb més garanties aquest redisseny de la marca. Aquest article de Laboratorio de Periodismo recull el més destacat de la guia

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte