Notícia

Consells per a diaris mitjans que volen fer un 'rebranding'

News Revenue Hub publica una guia per fer un redisseny de la marca

Foto
Pixabay

Dur a terme un 'rebranding', un redisseny de la marca, que obliga també a fer canvis en el disseny del web per alinear-la amb el redisseny de marca, és una necessitat per als mitjans de comunicació cada cert temps, i el seu impacte pot ser enorme. Generalment, els mitjans grans compten amb amplis equips interns i conegudíssimes agències creatives externes de suport per dur a terme aquest delicat treball|feina. Però no tots els mitjans tenen aquest múscul financer, i han de dur a terme el procés amb els seus propis mitjans i amb agències locals i menys gent implicada.

Precisament amb la ment posada en aquests mitjans menys grans, News Revenue Hub ha publicat una utilísima guia per ajudar-los a executar amb més garanties aquest redisseny de la marca. Aquest article de Laboratorio de Periodismo recull el més destacat de la guia

giny

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2022

Avís legal

Contacte