Notícia
Cau la inversió publicitària un 2,24% en els primers nou mesos de l'any
Els experts d'Arce Media vaticinen un tancament d'any en negatiu
La inversió publicitària durant els nou primers mesos de l'any ha disminuït un 2,24% en relació al mateix període de l'any anterior, situant-se en 3.128,4 milions d'euros, enfront dels 3.200,0 milions de 2018. Els experts d'Arce Media vaticinen un tancament d'any en negatiu (-2,12%). De cara a 2020 es preveu un retrocés del 1,87%.
Es consolida més la tendència descendent de la inversió publicitària en la participació dins del PIB, el creixement serà d'un 1,5% l'any que ve.
Durant el tercer trimestre de 2019 va créixer significativament la inversió en mitjans digitals (+ 10,92%) i xarxes socials (+ 8.91%), mentres que van decréixer TV (-6,31), Premsa (-8,87%), Revistes (-15,55%) i dominicals (-9,52%).
Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç d'IP Markt.