Notícia

Cau la inversió publicitària un 2,24% en els primers nou mesos de l'any

Els experts d'Arce Media vaticinen un tancament d'any en negatiu

Foto

La inversió publicitària durant els nou primers mesos de l'any ha disminuït un 2,24% en relació al mateix període de l'any anterior, situant-se en 3.128,4 milions d'euros, enfront dels 3.200,0 milions de 2018. Els experts d'Arce Media vaticinen un tancament d'any en negatiu (-2,12%). De cara a 2020 es preveu un retrocés del 1,87%.

Es consolida més la tendència descendent de la inversió publicitària en la participació dins del PIB, el creixement serà d'un 1,5% l'any que ve.

Durant el tercer trimestre de 2019 va créixer significativament la inversió en mitjans digitals (+ 10,92%) i xarxes socials (+ 8.91%), mentres que van decréixer TV (-6,31), Premsa (-8,87%), Revistes (-15,55%) i dominicals (-9,52%).

Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç d'IP Markt.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte