Notícia
L'EGM compleix 50 anys com a mesura de referència dels mitjans
La pròpia Associació gestora celebra també 30 anys
AIMC celebra el 2018 el 50è Aniversari de l'Estudi General de Mitjans (EGM), estudi sobre el consum dels mitjans de comunicació, en qualsevol de les seves plataformes (tradicional o online), així com altres dades sobre l'equipament de les llars - especialment en el camp tecnològic - i estils de vida dels espanyols majors de 14 anys. "Al llarg de la seva història l'EGM ha consolidat els fonaments de la indústria dels mitjans de comunicació i de la publicitat en general, no només com a 'moneda' en l'intercanvi de publicitat per audiències, sinó també com a estudi de referència per a la construcció de panells per al mesurament passiva de la televisió o, més recentment, per a les mètriques a Internet ", destaca Pedro Merino, President de la Junta Directiva d'AIMC.
Llegiu la noticia sencera al següent enllaç de l'AIMC.
Llegiu la noticia sencera al següent enllaç de l'AIMC.