Notícia
El sensacionalisme erosiona la confiança en les notícies
Segons un estudi del Reuters Institute i Kantar Media
Quan les notícies es presenten de forma sensacionalista i amb un to que busca cridar l'atenció del consumidor provoquen que la confiança en el seu contingut sigui menor, segons l'estudi “Marca i confiança en un entorn informatiu fragmentat” (veure AQUÍ), realitzat pel Reuters Institute for the Study of Journalism i la companyia d'investigació d'audiències Kantar Media.
Encara que el mesurament de la confiança en les notícies, segons les conclusions de l'estudi, és una qüestió complexa, sol ser associada al contingut mateix de les notícies, però en particular a la percepció de la seva precisió, imparcialitat i al to amb què és elaborada. Continua llegint la notícia.
Font: Digimedios
Encara que el mesurament de la confiança en les notícies, segons les conclusions de l'estudi, és una qüestió complexa, sol ser associada al contingut mateix de les notícies, però en particular a la percepció de la seva precisió, imparcialitat i al to amb què és elaborada. Continua llegint la notícia.
Font: Digimedios