Notícia
20a Conferència i Exposició Mundial de Periòdics i Editors de Notícies
Ja podeu descarregar les conferencies més destacades.
El passat mes de març va tenir lloc la 20a Conferència i Exposició Mundial sobre la Publicitat en els Diaris a Copenhague, auspiciada per la nova Associació Mundial de Diaris i Editors de Notícies (WAN-IFRA). A continuació podeu descarregar les conferencies més destacades.
Solucions davant l’evolució dels mitjans
Moritz Wuttke, fundador de NextMedia a Suïssa i Xina
http://85.48.250.90:8080/IFRA_Advertising10_Wuttke.pdf
Què passarà amb la publicitat aquest any?
Adam Smith, directiu de Group M al Regne Unit
http://85.48.250.90:8080/IFRA_Advertising10_Smith.pdf
Hiperlocalització a les xarxes socials
John Bradshaw, director general de My Family Announcements al Regne Unit
http://85.48.250.90:8080/IFRA_Advertising10_Bradshaw.pdf
L’equip de vendes del futur
Eamonn Byrne, Business Director, World Association of Newspapers and News Publishers (WAN-IFRA)
http://85.48.250.90:8080/IFRA_Advertising10_Byrne.pdf
Solucions davant l’evolució dels mitjans
Moritz Wuttke, fundador de NextMedia a Suïssa i Xina
http://85.48.250.90:8080/IFRA_Advertising10_Wuttke.pdf
Què passarà amb la publicitat aquest any?
Adam Smith, directiu de Group M al Regne Unit
http://85.48.250.90:8080/IFRA_Advertising10_Smith.pdf
Hiperlocalització a les xarxes socials
John Bradshaw, director general de My Family Announcements al Regne Unit
http://85.48.250.90:8080/IFRA_Advertising10_Bradshaw.pdf
L’equip de vendes del futur
Eamonn Byrne, Business Director, World Association of Newspapers and News Publishers (WAN-IFRA)
http://85.48.250.90:8080/IFRA_Advertising10_Byrne.pdf