Notícies

  • 11/mar/2011

    La inversió publicitària a Catalunya va créixer un 2,8% el 2010

    Després de dos anys de caigudes, la inversió publicitària dels anunciants
    radicats a Catalunya va créixer un 2,8% durant 2010. Aquestes xifres positives son resultat de l'estudi elaborat per Arce Media i Media Hotline per a l'Associació Empresarial de Publicitat, que en l’acte de la seva presentació va estar presidit per Ignasi Genovès, director general de Difusió de la Generalitat de Catalunya, i que va comptar a la taula amb el president de Arce Media, Jesús Pascual; el president de Media Hotline, Enric Yarza, i el president de l’Associació Empresarial de Publicitat, Àngel Abancéns.

    Seguir llegint ›
  • 11/mar/2011

    Les Garrigues, el Gironès i el Bages són les comarques amb més lectors de diaris en català

    El consum de diaris en català ha disminuït un 6% el 2010 i actualment en llegeixen
    el 12% de la població. Les comarques de Catalunya amb més lectors de diaris en català són les Garrigues (40%), el Gironès (34%) i el Bages (32%), i les comarques amb menys lectors de diaris en català són el Baix Penedès (4%), Baix Llobregat (5%) i Montsià (7%).

    Seguir llegint ›
  • 11/mar/2011

    Convocatòria de les assemblees general ordinària i extraordinària de l'ACPC, que comporta eleccions

    El president de l'Associació de la Premsa Comarcal i Local (ACPC),
    Estanis Alcover i Martí, de conformitat amb la junta directiva en la reunió del dia 8 de març del 2011, va aprovar convocar Assemblees General Ordinària i Extraordinària d'associats, a la a la sala Segimon Serrallonga, de la Universitat de Vic, situada a la Masia Torre dels Frares, carrer de Perot Rocaguinarda, 17 - Vic, el dia 28 de maig, a les 09:00 hores en primera convocatòria i a les 09:30 hores en segona, i l’assemblea extraordinària , just desprès de l’assemblea ordinària.

    Seguir llegint ›
  • 11/mar/2011

    Llancen a Espanya una campanya que reivindica el poder del mitjà imprès

    Espanya, conjuntament amb altres onze països europeus, llança la campanya
    PRINT POWER (el poder del mitjà imprès), promoguda per la cadena del paper des dels fabricants i transformadors de paper, fins als impressors, els editors, les empreses de màrqueting directe, distribuïdors i serveis postals. Aquesta campanya que beneficiarà la premsa comarcal, té com a principal objectiu promoure els mitjans impresos, enfortint la seva posició en l'actual context multimèdia. Es tracta de reforçar la posició del mitjà gràfic en l'àmbit del màrqueting i la comunicació com un suport eficaç i sostenible i una eina
    altament efectiva dins del màrqueting mix.

    Seguir llegint ›
  • 8/mar/2011

    Publicades noves convocatòries d'ajuts a Tarragona

    La Diputació de Tarragona, el Consell Comarcal del Baix Ebre i el Consell Comarcal del Baix Penedès han donat a conèixer noves convocatòries d'ajuts per al present any i que estan destinades a totes les comarques tarragonines.

    Seguir llegint ›
  • 8/mar/2011

    El setmanari L'Eco de Sitges compleix 125 anys

    Aquest dimarts va fer 125 anys de la publicació del primer número del setmanari
    L’Eco de Sitges, la capçalera d’àmbit local més antiga després del Diari de Vilanova i associada a Premsa Comarcal.

    Seguir llegint ›
  • 8/mar/2011

    Els mitjans de comunicació privats demanen modificar la regulació de la publicitat del joc

    Les associacions de mitjans de comunicació privats han expressat la seva disconformitat amb la forma en la qual es regula la publicitat del joc en el projecte de Llei atès
    que en l'actual redacció, si l'anunciant d'un joc no té títol habilitant, el medi on s'insereixin els anuncis podrà ser sancionat per infracció greu amb una multa d'entre cent mil i un milió d'euros, el que comporta a una restricció arbitrària de les insercions publicitàries, i a més es demora la inserció d'anuncis de jocs fins que l'autoritat competent els autorice. Així mateix, si l'anunciant no paga els impostos, se li exigeix al mitjà de comunicació responsabilitat solidària, la qual cosa les associacions jutgen un sense sentit.

    Seguir llegint ›
  • 8/mar/2011

    Més informació sobre publicitat institucional en períodes electorals

    Com que en els darrers dies algunes persones associades s’han posat en contacte amb nosaltres per preguntar sobre la legislació actual en matèria d’edició i distribució de publicacions municipals en períodes electorals, us fem arribar pel vostre coneixement informació sobre la recent modificació de dos apartats de l’article 50 de la Llei Orgànica de Règim Electoral General que tracta el tema de la publicitat electoral.

    Seguir llegint ›
  • 7/mar/2011

    Les universitats treballen en la constitució d'una associació de facultats de Comunicació

    35 degans de facultats amb ensenyaments de Comunicació i Periodisme de l’Estat espanyol es van reunir el passat dilluns a la Universitat Pompeu Fabra (UPF). La trobada va servir per avançar en la futura constitució d’una associació d’universitats amb titulacions relacionades amb la comunicació, que hauria de servir per defensar els seus interessos.

    Seguir llegint ›

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2020

Avís legal

Contacte