Aquest divendres, 8 de novembre, a les 19.00 h tindrà lloc a l'auditori del Museu del Suro, la xerrada "Premsa i publicitat en una societat en transformació" a càrrec del Dr. Lluís Costa, en el marc del primer cicle de xerrades sobre la societat industrial: “L’inici de la industrialització a les comarques gironines” organitzada pel Museu del Suro de Catalunya, a Palafrugell.
Lluís Costa és doctor en Història i professor titular de la Universitat de Girona (UdG) en els graus de Comunicació Cultural i de Publicitat i Relacions Públiques. Coordinador del Grup de Recerca Comunicació Social i Institucional (CSiI) i director científic del Campus de Comunicació Cultural i Corporativa i de la Càtedra Hipòlit Nadal i Mallol de Revistes en Català. És l'autor del llibre Premsa Comarcal: La memòria de la vida quotidiana de Catalunya que es va editar amb motiu del 40è aniversari de l'entitat.
El Museu del Suro de Catalunya, amb el suport de la Càtedra d’Estudis del Suro, de la Universitat de Girona, ha organitzat aquest cicle de xerrades sobre la societat industrial amb la voluntat de posar en context l’època en què la indústria surera es va implantar a les comarques gironines i va transformar el territori i la societat. El coneixement d’aquesta època des de diferents punts de vista i disciplines ajuda a la comprensió de tota una època que va ser l’origen dels pobles i les viles tal com els coneixem avui dia.
Més informació en aquest enllaç
Xerrada 'Premsa i publicitat en una societat en transformació' a Palafrugell
A càrrec del doctor Lluís Costa, autor del llibre els 40 anys de l'ACPC