La publicació trimestral associada El Replà, amb seu a Vinyols i els Arcs, a la comarca del Baix Camp, està preparant l'edició del pròxim número, que serà el 200. Una xifra rodona per a la qual volen crear una portada molt especial. Per aconseguir aquesta fita vinculada amb l'efemèride, el pròxim diumenge 13 d'octubre a partir de tres quart de dotze del migdia, han convidat a tots els "col·laboradors, redactors, entitats, amics, subscriptors, empreses, coneguts i passavolants", a reunir-se a la plaça de l'Església del poble, la qual és coneguda popularment com el Replà, per això el nom de la revista, per dur a terme una performance.
Tal com explica Dolors Requena, directora de la capçalera, tenen preparades desenes de revistes impreses i "la intenció és que tothom qui vingui podrà posar una d'aquestes revistes a terra, de manera que en tenir-les totes col·locades crearem un mosaic, i amb aquest decorat, que pretén enrajolar tot el Replà, ens farem una foto per a la posteritat". Aquesta foto resultant que volen aconseguir serà la imatge de portada del número següent d'El Replà, que sortirà el mes de desembre.
Per tenir el màxim poder de convocatòria fa dies que estan duent a terme una crida popular a les xarxes socials perquè no hi falti ningú. La intenció és crear un dia festiu i de celebració. "També brindarem amb cava, acompanyats de música, pels 200 números i tots els que vindran", explica Requena.
El Replà va néixer l'any 1987 i actualment té una tirada de 400 exemplars.