Llobregós Informatiu renova completament el seu disseny

Dos joves dissenyadors gràfics autors de la nova composició

La publicació bimestral associada Llobregós Informatiu, amb seu a Torà, la Segarra, acaba de publicar el seu darrer número, el 127, corresponent als mesos d'octubre i novembre, i ho fa renovant completament el seu disseny gràfic. Un important canvi que ja va anunciar el passat agost, quan van cloure els actes del vintè aniversari de la revista, però que faltava desvetllar-se al públic.

El nou disseny és obra de dos joves dissenyadors del municipi que són les dues últimes incorporacions a la capçalera. Tal com explica el director de la revista, Fermí Manteca, amb aquest nou disseny i noves incorporacions, s'obre "una nova etapa amb visió de futur", amb la intenció de dotar a la publicació "d'un relleu generacional".

El nom de la capçalera a la portada també ha estat totalment renovat. La tipografia està inspirada en la Vall del Llobregós, concretament en la indústria més important que hi ha, una fàbrica de làmpades que actualment es diu Leds-C4, però que tothom coneix com "La Forja", ja que, quan va començar fa molts anys es dedicava a fer làmpades i altres elements de ferro forjat. El disseny recorda les reixes i balconades de Torà i la nova font està dissenyada pel jove toranès i nova incorporació de la revista, Joan Sala Miramunt

Al darrer número dediquen l'editorial a comentar aquests canvis:

Editorial

"Per a molts col·lectius i persones, després de les vacances d'estiu comença un any nou: l'any escolar, l'any agrícola, l'any polític, l'any judicial... etc. Nosaltres també. La nostra revista comença un any nou i any nou, vida nova.

El Llobregós informatiu es renova després de la celebració del 20è aniversari, no solament amb noves incorporacions de voluntaris a aquest projecte comunicatiu i cohesionador de la nostra Vall, sinó amb un disseny nou, novedós i jove que ja es veu a la mateixa portada i en cada una de les seves pàgines i seccions.

No obstant, el disseny és el vestit, l'aparença externa d'un contingut i d'una actitud i finalitat que continua sent la de sempre, potser amb més implicació i il·lusió. El contingut és l'habitual: les nombroses activitats que es fan a cada poble, els articles dels quals d'una manera generosa comparteixen els seus coneixements i comentaris, la cuinera o els passatemps.

Quan a l'actitud, és la mateixa de fa 20 anys: un grup de persones voluntàries que ofereixen una part del seu temps a aportar un mitjà de comunicació comú a tots els pobles de la Vall del Llobregós amb la finalitat de donar a conèixer allò que som i estimem i fer de nexe d'unió entre els diversos pobles i comunitats.

Felicitem els nous dissenyadors per proporcionar un vestit nou a la nostra publicació i desitgem als nostres lectors que gaudeixin de la forma i de tot el que oferim".