El Govern de Salvador Illa ha completat el seu equip de comunicació amb els nomenaments de Marc Melillas com a director general de Mitjans de Comunicació i Elisabet Valls com a directora general de Difusió. Tots dos seran sota la batuta del secretari general d'aquest departament, el periodista Carles Escolà. L'Executiu tanca així, un mes i mig després de posar-se en marxa, el nucli encarregat de liderar l'estratègia i les relacions comunicatives de Palau.
Melillas (Veneçuela, 1963) era fins ara el conseller delegat de la Xarxa Audiovisual Local (XAL) de la Diputació de Barcelona, de la qual va participar en la creació el 1999 i on ha exercit diferents responsabilitats. Llicenciat en Ciències de la Informació i Màster en Gestió Pública, té una trajectòria de més de 30 anys d'experiència al sector audiovisual. Abans havia dirigit mitjans de comunicació locals, com ara Ràdio Argentona (1989-1990), Canal 51, Televisió Badalona (1991-1997) i TV Clot Sant Martí (1998-1999).
Valls (Barcelona, 1970) té una llarga trajectòria al Banc Sabadell, on va ser directora de Màrqueting Operatiu i Publicitat durant més de 10 anys entre el 2007 i el 2017, i on va ocupar després el càrrec de directora de Mitjans, Patrocini i Imatge Corporativa. Dissenyadora gràfica i també amb postgrau en Publicitat i Màrqueting Digital, ha treballat a l'Editorial Planeta, entre d'altres. En els darrers cinc anys ha exercit de professora al Màster en Màrqueting Digital de La Salle i al de Branding de l'escola Shifta Elisava.
Font: El Periódico