Fundación Aliados convoca el Premi contra la Violència de Gènere

Hi ha 9.000 euros en premis dividits en tres categories

La Fundación Aliados por la Integración convoca anualment el Premi de Periodisme contra la Violència de Gènere el qual té oberta la convocatòria. El principal objectiu de l'organització d'aquest certamen és reconèixer i recompensar les bones pràctiques periodístiques que hagin contribuït a defensar i difondre els valors contra aquesta xacra social.

Les bases del concurs, que s'adreça a mitjans de comunicació de tota Espanya, estableixen tres categories: Mitjà Escrit, Ràdio i Televisió. Un jurat integrat per reconeguts periodistes professionals estudia i decideix el treball guanyador a cada categoria. Cada categoria té un premi en metàl·lic de 3.000€.

Els treballs que es presentin han d'haver estat publicats entre el 18 de novembre de 2023 i el 27 d’octubre de 2024; jornada en la qual finalitza el termini de presentació de propostes.Els guardons es lliuren en un acte que se celebra al voltant del 25 de novembre coincidint amb el Dia Internacional de les Víctimes de Violència de Gènere.

Teniu tota la informació en aquest enllaç.