Torna l'Escola d'Estiu del Col·legi de Periodistes l'1 de juliol

Enguany la temàtica és 'El periodista com a creador de continguts'

El Col·legi de Periodistes organitza aquest juliol la VI Escola d’Estiu, centrada en El periodista com a creador de continguts. 

Explicació del curs:

  • L’economia de creadors ha anat guanyant terreny aquests últims anys i s’ha convertit en una alternativa cada cop més interessant per a molts professionals, actuals i futurs, del periodisme i la comunicació.
  • En aquest nou escenari, els creadors individuals de continguts de tota mena, normalment basats en allò que els apassiona i dominen de manera especial, generen ingressos que els permeten viure d’aquesta activitat o generar ingressos complementaris.
  • Durant l’Escola d’Estiu es parlarà de la creació de continguts digitals, guiats per periodistes experts que han triomfat en diferents plataformes, per aprendre de la seva experiència i també es descobrirà  quines són les principals plataformes de publicació.

Dates:

  • Del dilluns 1 de juliol al divendres 5 de juliol de 2024 en sessions presencials al Col·legi de Periodistes de Catalunya. Rambla de Catalunya, 10. Barcelona

Destinataris:

  • Periodistes, productors de continguts, editors, responsables de comunicació, professors, emprenedors, estudiants i altres professionals interessats en aquesta temàtica.

Consulteu totes les dades i mètode inscripció aquí.