Notícia
Els 3 associats de Prensa Ibérica incorporen la tecnologia publicitària d'Utiq
Aporta un màrqueting digital més respectuós amb la privacitat dels usuaris
Premsa Ibérica, un dels grups més importants de premsa regional a Espanya i que edita tres mitjans associats de l'ACPC (Regió 7, Setmanari de l'Alt Empordà i Diari de Girona), s'uneix a la plataforma tecnològica Utiq per "liderar el canvi cap a un màrqueting digital més ètic i respectuós amb la privadesa de l'usuari" a la vegada que fomentar "la sostenibilitat econòmica de la indústria publicitària".
Utiq és una empresa de tecnologia publicitària europea impulsada per les quatre companyies de telecomunicacions Deutsche Telekom, Orange, Telefónica i Vodafone que ofereix un autèntic servei de consentiment a l'ecosistema del màrqueting digital, la qual va aterrar a Espanya el juny de l'any passat.
Mónica Rodríguez, Managing Director d'Utiq a Espanya, destaca: “Gràcies a aquesta unió podem seguir apostant per un entorn digital més responsable centrat en la privadesa dels usuaris on els mitjans pioners i amb visió a llarg termini com a Premsa Ibèrica, tenen un paper crucial en aquesta missió“.
Premsa Ibérica va realitzar en una implementació d'Utiq en fases que li va permetre testar els primers resultats quant a taxes d'acceptació del consentiment d'Utiq de manera progressiva. Les taxes de consentiment observades estan a la línia de la resta de la indústria.
Per la seva banda, Matthias Mondini, Digital Monetization Director de Premsa Ibèrica assenyala que: “La col·laboració de Premsa Ibèrica amb Utiq marca una fita en el nostre compromís continu amb la privadesa i la seguretat de les dades, alineant-se amb el nostre objectiu d'oferir publicitat rellevant i responsable sense comprometre la privadesa de l'usuari. Estem convençuts que aquesta aliança ens posicionarà a l'avantguarda del màrqueting digital, promovent un canvi positiu a la indústria i establint nous estàndards de transparència i respecte per l'usuari”.
Font: PR Noticias