Notícia

Infoadex: La inversió publicitària creix un 14% el febrer del 2024

Diaris decreix un 6,6%, mentre Revistes augmenta un 3,9%

Foto

Durant el mes de febrer de 2024 la inversió publicitària ha assolit els 400,6 milions d'euros, i ha crescut un 14,0% respecte al mateix període de l'any passat, en què es va registrar un volum de 351,5 milions d'euros. Així ho assenyala l'Informe d'Inversió publicitària d'Infoadex del mes de febrer.

Digital es posicionaen primer lloc per volum d'inversió amb un creixement del 10% davant del mateix període de temps del 2023, obtenint en total 181,2 milions d'euros. Dins del medi, encapçala Xarxes Socials, amb un increment d'inversió de 14,8% assolint els 52,8 milions d'euros. Seguidament, es troba Website amb un creixement del 9,3% (63,5 milions d'euros) i, per acabar, Search, amb un total de 64,9 milions d'inversió, el que suposa un 7,1% de creixement en comparació de l'any passat.

En segon lloc, hi ha la Televisió amb 132,2 milions d'euros, que representa un creixement del 23,5% respecte al 2023. En tercera posició es troba Ràdio, amb 37,3 milions i un augment del 15,7%, i, en quart lloc, Exterior, amb 24,7 milions d'euros, registrant una pujada del 15,3% sobre 2023.

Pel que fa a la premsa, Diaris presenta un descens del -6,6% amb un total de 17,4 milions d'euros; i Dominicals, registra un decreixement d'un -8,8% assolint 0,3 milions d'euros. En contrapart, Revistes es posiciona al sisè lloc de mitjans per inversió amb un augment del 3,9%, el que suposa 6,6 milions d'euros. Per acabar, Cine aconsegueix registrar 0,8 milions d'euros, augmentant la seva inversió un 20,4%.

Font: Marketing Directo

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte