Notícia

L'efecte dels Influencers: 87% d'impacte però 28% de credibilitat

Un article de Reason Why basat en una investigació d'Snacpchat i Magna

Foto

La majoria de consumidors son receptius al contingut d'influencers, però exigeixen més credibilitat. No us perdeu aquest article de Reason Why, en el qual analitzen l'impacte real d'aquests nous actors en el sector de la comunicació que competeixen directament per l'atenció dels usuaris amb els diaris digitals i les mateixes marques. L'estudi es basa en una investigació duta a terme per Snacpchat en col·laboració amb l'agència Magna, del grup IPG Mediabrands. L'anàlisi ha tingut en consideració 5.214 usuaris de xarxes socials setmanalment actius entre 16 i 49 anys als Estats Units, el Regne Unit, l'Aràbia Saudita, França i Austràlia. Una de les dades més rellevants parla del seu prestigi real, gaudeixen d'un 87% d'impacte entre el públic però només un 28% dels usuaris els hi atorga credibilitat. Llegiu l'article en aquest enllaç.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte