La revista associada Fonoll segueix amb el seu cicle de les anomenades Trobades al CAMP, visions del futur proper. Unes xerrades que es duen a terme al Centre de les Arts i la Memòria de Ponent (Camp), que és el centre cultural i expositiu de l'Ajuntament de Juneda, a la comarca de Les Garrigues, i on la capçalera comarcal juga un important paper com a dinamitzadora cultural. Es tracta de debats on es parla de ciència, art o periodisme amb destacats professionals de cada sector, i que coordina el filòsof Joan Martí Jovell.
Aquest divendres es druà a terme la segona xerrada d'aquest 2024 en què es comptarà amb la presència de l'escriptor Vicenç Villatoro, que parlarà de la seva novel·la 'Urgell, la febre de l'aigua', sobre l'apassionant epopeia humana de la construcció del Canal d’Urgell.
El cicle té previstes duesxerrades més; el divendres 12 d'abril amb la professora de filosofia de la UB Montserrat Crespin i el debat Cap a on va la intel·ligència artificial?; i el divendres 17 de maig amb l'artista i divulgadora LGTBI+ Victoria Monique, "la Barbie Calva", i la xerrada Parlem d'identitats.
Més informació al CAMP. Descarregar fulletó del cicle aquí.
