Notícia

Últimes 48 hores per participar a la campanya Cap Butaca Buida

L'ACPC, a través de diversos mitjans associats, hi col·labora

Foto

Últimes 48 hores per participar en la campanya de promoció teatral Cap Butaca Buida en la qual l’Associació Catalana de la Premsa Comarcal, a través de diversos mitjans associats, hi col·labora activament.  Es tracta d'una iniciativa impulsada per l’Associació d’Empreses de Teatre de Catalunya (Adetca), Time Out i la Corporació Catalana de Mitjans amb el suport del Departament de Cultura i la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona i l'ACPC. 

L’objectiu que es marca aquesta campanya és el següent: convertir Catalunya en la capital mundial de les arts escèniques assolint el repte inèdit al món d’omplir el màxim de teatres del nostre país en un sol dia.  La data escollida per assolir aquest repte col·lectiu serà el proper dissabte 16 de març. Un dia que ha estat triat després de fer un treball de camp amb les diferents sales d’arreu de Catalunya per tal de garantir que el màxim d’obres, municipis i territoris en puguin formar part.

Diversos mitjans associats a l'ACPC hi participen, aquells on hi ha teatres que formen part de la campanya, fent promoció de l'esdeveniment. La capilaritat dels mitjans associats, repartits per tot el territori català, han estat cabdals per a la difussió d'aquesta iniciativa.

Podeu consultar tota la informació i funcionament de Cap Butaca Buida al següent enllaç: https://www.capbutacabuida.cat/.

 

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte