Notícia

Editors europeus: Calen estratègies per atreure trànsit directe

Conclusió del seminari de News Media Association (INMA)

Foto
Una imatge del webinar de News Media Association (INMA)

La International News Media Association (INMA) ha celebrat el seu primer seminari web de l’any, en el que s’ha abordat, entre altres temes, la necessitat que els mitjans treballin de manera molt més decidida estratègies per atreure trànsit directe, en lloc de dependre de recerques i xarxes socials per obtenir referències.

Alexandra Beverfjord, vicepresidenta executiva d’Aller Media i CEO de Dagbladet, va instar els editors a desenvolupar una estratègia centrada en el trànsit directe, davant de la disminució significativa de les referències procedents de les xarxes socials. D’altra banda, tanmateix, Mariëlle Vermeer, cap de dades i socials per a Telegraaf/Mediahuis als Països Baixos, va indicar que una estratègia d’aconseguir trànsit directe no ha d’anar en detriment de treballar les xarxes socials, donada la seva capacitat per atreure públics objectius, argumentant que “segons la meua opinió, has d’aprofitar tot.”

Així doncs, és vital per als editors enfocar-se en construir les seves pròpies audiències... és a dir, aconseguir que la gent vingui a tu directament i que utilitzin el teu periodisme com una ‘destinació’ en lloc de com un clic aleatori en una xarxa social. Més informació en aquest article de Laboratorio de Periodismo

giny

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte