Xerrada sobre Israel-Palestina a Igualada del cicle En[raona]

El proper dijous amb Albert Elfa i Montserrat Arbós

El cicle de diàlegs En[raona], organitzat per la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes de Catalunya (CPC) amb el suport de l’Ajuntament d’Igualada, torna dijous 16 de novembre amb una conversa sobre el conflicte Israel-Palestina amb el periodista de TV3, Albert Elfa; i Montserrat Arbós, periodista i  professora. 

La xerrada, que conduirà la periodista igualadina Bet Altarriba, es farà a la sala a la sala de socis del Teatre Ateneu Igualadí d'Igualada (19h).

Albert Elfa ha viscut 6 anys (2009-2015) a Jerusalem com a corresponsal de TV3. A Gaza va viure dues guerres des de dins de la Franja, la del 2012 i la del 2014, la més dura fins ara. 

Montserrat Arbós és periodista, professora i coordinadora del Màster Universitari en Periodisme Internacional de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna i Metges Sense Fronteres, i autora del llibre Una amistat prohibida. L'Estat d'Israel contra Tali Fahima (ed. Tigre de Paper, 2016).

A banda de la conversa, Metges Sense Fronteres farà una connexió en directe des de Jerusalem per explicar com treballa l'ONG des del terreny i les dificultats amb què es troba diàriament.