Notícia

Sis tendències tecnològiques per impulsar les subscripcions

Incloses en un informe de Zuora recollit per Laboratorio de Periodismo

Foto

Els avenços en tecnologia han transformat la forma en què els editors adquireixen, involucren i retenen els seus subscriptors. Això ha portat a més oportunitats d’ingressos i ha millorat l’experiència de l’usuari en aspectes com el contingut, la privacitat de les dades, la fixació de preus i els anuncis.

Per mantenir-se competitius en l’entorn digital, els editors necessiten estar al dia d’aquests desenvolupaments tecnològics. Un nou informe de l’empresa Zuora resumeix sis tendències clau que han de ser tingudes en compte:

  1. Plataformes per a l’entrega de contingut personalitzat
  2. Intel·ligència artificial i aprenentatge automàtic per a plataformes de dades de clients
  3. ChatGPT
  4. Gestió de subscripcions sense interrupcions
  5. Eines d’optimització d’ingressos
  6. Sistemes de pagament innovadors basats en blockchain

Més informació en aquest article de Laboratorio de Periodismo

giny

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2023

Avís legal

Contacte