Quim Miró, nomenat director editorial de Comunicació 21

Dirigirà Comunicació 21, Exterior.cat i Espai.Mèdia

El periodista Quim Miró (Martorell, 1974) ha estat nomenat director editorial de les publicacions del Grup Comunicació 21. Els mitjans que dirigirà són Comunicació 21, Exterior.cat i Espai.Mèdia. Com a atribucions tindrà les competències de la gestió de continguts i representació institucional. Per definir les estratègies i accions disposarà de dos caps de redacció: Pere Giménez (Comunicació 21) i Maria Cerezuela (Exterior.cat i Espai.Mèdia).

Miró afirma que “cal mantenir la mateixa línia, però incorporant continguts que ens donin més visibilitat i més feedback amb l’audiència, incorporant noves veus de tots els sectors, especialment femenines, i dels territoris de parla catalana i rejovenint la secció d’opinió”.

Com a novetats, posarà en marxa una programació estable de conferències a Espai Línia (en el qual va participar fa pocs mesos l'ACPC representada pel seu president Francesc Fàbregas),  impulsarà una newsletter setmanal i incorporarà  recursos humans i tècnics per obrir un camí cap a l’audiovisual.

Després d’assolir la xifra mensual dels 21.000 usuaris únics i 36.297 pàgines vistes, segons OJDinteractiva, l’objectiu és superar els 50.000 usuaris únics al llarg del 2023. 

Font: Comunicació 21