Notícia

Comscore posa en marxa de la metodologia UDM 2.0

El nou etiquetatge exclou l’ús de cookies de tercera part

Foto

Comscore ha anunciat la posada en marxa de la implementació de la metodologia UDM 2.0 a Espanya, amb els primers tests acabats d’iniciar en diversos grups de mitjans espanyols del nou etiquetatge 'privacy compliant', que exclou l’ús de cookies de tercera part i permet, juntament amb els plafons de mesurament Comscore i els acords de cessió de dades dels principals 'walled gardens', construir "una de més completa i sostenible de l’audiència digital", segons expliquen des de l’empresa de mesurament.

Aquests primers tests estan oberts tant a clients com a no clients de Comscore, "sent especialment atractius per l’extrema senzillesa de la seua posada en marxa per als mitjans ja etiquetats, amb tan sols unes lleus modificacions a les etiquetes actualment en ús", argumenta Comscore. L'article publicat a Laborartorio de Periodismo

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte