Notícia

La inversió publicitària va créixer el 3,4% fins el setembre

Segons l'estudi i2p, a partir de les dades d'Arce Media

Foto
En els primers nou mesos de 2016, la inversió publicitària va ascendir a 2.969,5 milions d'euros, un 3,4% més que els 2.871,6 milions del mateix període de 2015, segons les dades de l'estudi I2p, que realitza la consultora Media Hotline, a partir de les dades de la companyia de control publicitari Arce Media.

Segons les estimacions dels responsables del i2p, la inversió publicitària podria acabar creixent el 2016 el 3,1%, després d'haver-ho fet en un 5,8% l'any passat.

Per mitjans, la meitat va registrar creixements: televisió (+6,3 fins a 1.514,09 milions), internet (+14,8% fins a 370,5 milions), la ràdio (+1,3% fins a 277,0 milions) i el cinema (+7,5% fins a 17,5 milions). Més informació en aquest enllaç.


Font: Digimedios

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte