Notícia

"La publicitat tradicional és un mort que camina"

Serà substituïda per publicitat nativa personalitzada

Foto
La publicitat tradicional invasiva, pesada i cega ha estat durant dècades una aberració que ha mantingut bàsicament als mitjans de comunicació, segons recull Miguel Ormaetxea a media-tics.com. Al món digital, els bloquejadors de publicitat, especialment als mòbils i entre els joves, units a la preponderància de Facebook i Google com a canals de distribució, estan canviant molt ràpidament les regles del joc. Assistirem a un destacat apogeu de la publicitat nativa i el “brand content”. I més enllà, ens esperen els sistemes operatius Bots o robots conversacionals.

Acaba de donar una estrident veu d'alarma Mathias Döpfner, el totpoderós director executiu d'Axel Springer, el primer editor d'Europa, en una entrevista que publica “Financial Times”: els mitjans tradicionals estan en perill d'extinció. A Döpnfer el preocupa sobre manera el monopoli de la distribució de continguts que de manera creixent tenen Facebook i Google. Aquest camí té una perillosa deriva cap als continguts generats pels usuaris i altres continguts professionals impulsats per interessos comercials. Llegeix aquí l'article complet de media-tics.com

Font: media-tics.com

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte