Notícia

La inversió publicitària creix més ràpid que la mitjana europea

Espanya incrementa un 8,9% la inversió en televisió i un 1,1% en premsa

Foto
La inversió publicitària en televisió i premsa a l'Estat creix més ràpid que la mitjana europea, segons les dades de l'empresa d'anàlisi Nielsen corresponents al primer trimestre d'aquest 2015. Segons l'estudi, a Espanya s'ha incrementat un 8,9% la inversió en televisió i un 1,1% en premsa, mentre que a Europa la inversió mitjana en televisió creix només un 2,2% i cau un 2,7% en el cas de la premsa escrita. Aquestes dades segueixen la tendència iniciada al 2014, ja que la inversió global en publicitat va pujar un 2,3% respecte el 2013. L'any passat, el sector de l'automoció va impulsar el creixement a Europa, ja que la inversió va augmentar en un 7,8%.  

Font: ACN

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte