Notícia

Neix el fons Media Digital Ventures que vescanvia accions per publicitat

El projecte, impulsat per Antai, gestionarà una cartera de 35 milions d'euros

Foto
Antai Venture Builder, creat pels emprenedors Gerard Olivé i Miguel Vicente, ha impulsat el llançament de Media Digital Ventures (MDV), el primer fons espanyol d'inversió en format Media for Equity (publicitat a canvi d'accions), que comptarà amb actius publicitaris dels principals grups de comunicació espanyols. 

El Grup Zeta, Atresmedia, Vocento, Grup Godó, Diari Llaura i Clear Channel també formen part de MDV, vehicle amb el qual complementen les seves estratègies de Media For Equity i cristal·litzen el seu èxit en el finançament de start ups a través del bescanvi de publicitat per participacions financeres, com són els casos de Wallapop, ChicPlace, Fever i i-Pneumàtics. D'aquesta forma, les inversions realitzades per MDV s'afegiran a les quals realitzi cadascun dels socis per la seva banda, mantenint els seus objectius de finançament de Media For Equity, que també ha generat casos a nivell internacional com el de l'alemanya Zalando, recentment sortida a borsa.

El nou fons té com a objectiu tenir presència en 60 companyies al llarg dels propers tres anys, convertint-se en soci estratègic de les start ups. Per materialitzar la seva estratègia de suport a noves companyies emergents, el fons gestionarà una cartera màxima de 35 milions d'euros en actius publicitaris de tots els grups de comunicació que ho formen.

Font: El Periódico

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte