Notícia

PowaTag, una App que permet comprar directament de la TV

Atresmedia és el primer grup espanyol que disposarà del sistema

Foto
L'avanç de les noves tecnologies creix a un ritme imparable. Si entre els experts ja barrejaven la Smart TV com una nova oportunitat per l'i-commerce, ara aquesta possibilitat cobra encara més força amb l'última novetat de Atresmedia.

I és que aquest grup audiovisual, de la mà de Powa Technologies, ha desenvolupat una aplicació que permetrà a l'usuari comprar a l'instant el que s'anunciï en televisió des del mòbil. Comprar des del sofà de casa sense targetes, ni efectiu, ni intermediaris va si pot ser.

Atresmedia es converteix així en el primer grup audiovisual espanyol que permet la compra directa i instantània dels productes dels anuncis en una clara aposta pel cross-mitjana.

L'aplicació pretén oferir un valor afegit als anunciants després de la simplificació que suposa aquesta app per al procés de compra d'un producte. Amb PowaTag el "viatge de consum" se simplifica a cop de clic. I és que el sistema permet la compra a l'instant per mitjà d'un àudio tag o codi de so que l'espectador des de casa pot captar amb el seu mòbil i afegir a la seva llista de compra. L'usuari haurà d'introduir les seves dades personals una única vegada.

Crossmedia per simplificar el procés de compra

Com els consumidors van adquirint nous hàbits de consum i interacció, és important que avui dia les empreses apostin per la innovació i la creativitat com a mitjà per arribar a l'usuari de la forma més òptima possible. En aquest cas, el concepte de cross-mitjana permet simplificar el procés de compra d'un producte o servei fomentant, entre altres coses la compra impulsiva, l'engagement amb l'usuari i la comoditat i rapidesa.

La televisió es reinventa així, oferint una infinitat d'oportunitats. Les marques han de contemplar aquest mitjà com un renovat aparador on vendre i promocionar-se en el qual, a més, resulta possible combinar altres canals i mitjans apostant així per un concepte ja freqüent en el sector del *retail com és la omnicanalitat.

Donen Wagner, director i fundador de Powa echnologies, assegura que “les marques i els comerciants podran recollir informació clau sobre el comportament del comprador i podran mesurar al moment l'impacte directe i real de les seves campanyes publicitàries, una pràctica que abans era impensable”.

Per la seva banda, el director de Màrqueting de Atresmedia Publicitat, Javier Andrés, ha afirmat que "amb Powatag volem dotar a la televisió d'una nova funcionalitat i promoure la venda per impuls dels productes dels nostres clients”.

Font: Reasonwhy.com

 

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte