Notícia
Melodía FM ja arriba a tota l’àrea metropolitana de Barcelona
Gràcies a que Atresmedia Radio hagi adquirit la llicència de Ràdio RM
Des de fa una setmana, les emissions de Melodía FM també es podeb escoltar a l’àrea metropolitana de Barcelona. Això és possible després que Atresmedia Radio hagi adquirit la llicència de Ràdio RM, del grup TeleTaxi, en una operacióautoritzada pel Consell de l’Audiovisual a finals de febrer. Fins ara, Melodía FM es podia escoltar al 99.7 de Lleida i al 90.4 de Girona.
La llicència en qüestió correspon a la freqüència 88.7 de la FM de Mataró, que emet des de Collserola i per tant abasta l’àrea metropolitana. D’aquesta manera, Atresmedia aconsegueix fer arribar a Barcelona les tres ofertes radiofòniques del grup, que completen Onda Cero i Europa FM.
Melodía FM, que va ser rellançada amb aquest nom el gener de 2014 (abans emetia com a Onda Melodía), ofereix una radiofórmula musical amb pop i rock espanyol i internacional dels anys 80 i 90, que completa amb el magazín matinalLo mejor que te puede pasar, conduït per Nuria Roca.
Atresmedia Radio destaca que Barcelona es consolida com el segon nucli en generació de continguts i negocis del grup, amb més de 100 treballadors, i produint continguts per a les diferents emissores.
Font: Comunicació 21
La llicència en qüestió correspon a la freqüència 88.7 de la FM de Mataró, que emet des de Collserola i per tant abasta l’àrea metropolitana. D’aquesta manera, Atresmedia aconsegueix fer arribar a Barcelona les tres ofertes radiofòniques del grup, que completen Onda Cero i Europa FM.
Melodía FM, que va ser rellançada amb aquest nom el gener de 2014 (abans emetia com a Onda Melodía), ofereix una radiofórmula musical amb pop i rock espanyol i internacional dels anys 80 i 90, que completa amb el magazín matinalLo mejor que te puede pasar, conduït per Nuria Roca.
Atresmedia Radio destaca que Barcelona es consolida com el segon nucli en generació de continguts i negocis del grup, amb més de 100 treballadors, i produint continguts per a les diferents emissores.
Font: Comunicació 21