Notícia

La setmana que ve comencen cursos de formació al Col·legi

De redacció periodística, social media o generació d’ingressos

Foto
El Col·legi de Periodistes engega aquest mes de març un seguit de nous cursos per millorar la formació dels professionals del sector. Els cursos estan oberts tant als col·legiats/des com a tots aquells professionals no membres interessats en la formació centrada en el periodisme, la informació i la comunicació. Cal recordar que tots són bonificables, és a dir que l’empresa pot recuperar l’import dedicat a la formació, i gestionem els tràmits per poder-ho fer sense càrrec.

Redacció periodística: tècniques bàsiques
10/03/2015 | 17/03/2015 | 24/03/2015 (de 17:45 a 20:45). 9 hores, 3 sessions. BARCELONA
En aquest curs pràctic, Carles Singla revisarà les eines fonamentals de la redacció informativa. S'hi tractaran les característiques principals del llenguatge periodístic. Per mitjà de diversos exercicis es posaran en pràctica els textos més habituals en periodisme escrit, ja sigui en mitjans o en gabinets de premsa. També es pararà especial atenció a la titulació, als formats breus i a les notes de premsa.

Com fer un Pla de Comunicació Social Media
10/03/2015 | 17/03/2015 (de 16:00 a 20:00). 8 hores, 2 sessions. CATALUNYA CENTRAL
Amb aquest curs Marc Marín us facilitarà els coneixements necessaris per dur a terme amb èxit un pla o estratègia de comunicació online. Mitjançant tècniques i consells pràctics trobareu el camí a seguir per poder avançar de la forma més ràpida i eficient.

Eines per generar ingressos amb continguts digitals
11/03/2015 (de 15:00 a 20:00). 5 hores. GIRONA
El propòsit principal d'aquest curs dirigit per Álvaro Martínez, és inventariar eines i estratègies que, per haver demostrat èxit o per la seva originalitat, val la pena mencionar com a formes de generar ingressos a través dels continguts digitals.

Emprendre i Innovar en Periodisme
12/03/2015 (de 09:30 a 14:00) | 12/03/2015 (de 15:30 a 20:00). 9 hores, 2 sessions. GIRONA
L’objectiu d’aquest curs-taller a càrrec de Pau Llop, és que cada participant surti amb el seu projecte de nova empresa (startup) periodística. Per això, la metodologia està orientada a aprendre no només escoltant sinó, sobretot, fent. S’analitzaran tots els projectes dels participants, estudiant cada fase i aportant eines i recursos.

Extending your English for journalism: producing and selling work
13/03/2015 | 20/03/2015 (de 10:00 a 14:00). 8 hores, 2 sessions. BARCELONA
This course builds upon both English for Journalists and Advanced English for Journalists, giving practical insight into how to pitch story ideas to English-language media: who to sell to, different writing styles / political biases to consider and examining how to build your personal journalistic brand in English. There will also be an emphasis on producing English-language journalism.

Webinar: Cómo optimizar tu perfil de Linkedin
13/03/2015 (de 10:00 a 11:00). 1 hores.
Enrique San Juan explicará cómo tener un perfil optimizado de Linkedin es el primer paso para acceder al mundo de oportunidades laborales, colaboración, negocios y desarrollo que se gestan en este ecosistema digital.

Font: Col·legi de Periodistes

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte