Notícia

Criteo obre oficina a Barcelona

És la segona companyia més gran de l'ecosistema d'anuncis de display

Foto
Criteo, companyia especialitzada en publicitat personalitzada multicanal i multisuport, ha decidit instal·lar-se a Espanya. L'empresa obre aquest any dues oficines al nostre país: una a Madrid i una altra a Barcelona, en les quals treballa un total de 50 persones. Elsa Bahamonde Bourgain, serà la directora Comercial de Criteo.

A Espanya, Criteo és la segona companyia més gran de l'ecosistema d'anuncis de display (78,8% de l'abast dels internautes de més de 15 anys) per darrere de Google Display Network. Gairebé 8 de cada 10 internautes a Espanya van veure un anunci de la companyia, la publicitat de la qual arriba a més d'1.000 milions d'usuaris únics d'internet a tot el món, segons comScore.

Criteo crea i serveix anuncis optimitzant les campanyes en funció dels diferents perfils d'usuari en temps real i a escala global, sota un model transparent de cost per clic amb resultats mesurables per als seus clients. Els seus anuncis van generar 13.800 milions de dòlars en ingressos post-clic per als clients de la companyia durant els últims 12 mesos (fins a setembre de 2014).

L'optimització de resultats és la pedra angular de l'empresa, que basa el seu èxit a oferir el missatge correcte, a la persona idònia, al moment just, per qualsevol canal (bàner, email, in-apps…) i dispositiu (ordinador, tablet, smartphone, etc.).

D'acord amb les últimes dades de Zenith Optimedia, la publicitat en internet, que representa el 23,8% de la inversió publicitària total (18,8% desktop i 5% mòbil), suposarà en 2017 el 31,1% (19,6% desktop i 11,4% mòbil). En concret, la publicitat mòbil, la que es realitza en smartphones i tauletes, ja sigui display o search o publicitat dins de les aplicacions, està creixent sis vegades més ràpid que la publicitat en desktop.

La publicitat mòbil, que suposarà el 51% de la inversió total entre 2014 i 201, uns 42.000 milions de dòlars en termes absoluts, creixerà una mitjana del 38,3% a l'any en aquest període, a causa de la ràpida adopció de smartphones i tauletes.

Criteo, companyia que naixia a França en 2005 i des de 2013 cotitza en el NASDAQ, porta des de 2010 desenvolupant el mercat espanyol des de París, i avui explica en ell amb centenars de clients, entre ells LetsBonus, acords amb importants publishers (Europa Press, La Razón, Grup 20 minutos, Google o Segona Mà, entre molts uns altres), amb mig centenar d'empleats i dues oficines.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte