Notícia

Spainmedia llança la revista de gastronomia i estil 'Tapas'

Sortirà al mercat amb una tirada de 75.000 exemplars

Foto
Portada del primer número de Tapas
El grup editorial Spainmedia llançarà en el mes de març Tapas, com una capçalera cent per cent espanyola, però amb vocació internacional. Per a això, la revista tindrà dos tiratges diferents, en anglès i espanyol, i es llança al mercat amb més 75.000 exemplars.

Segons ha declarat el seu director, i president de Spainmedia, Andrés Rodríguez, “Es tracta d'una revista que neix per atendre la demanda dels lectors, que tenien 'gana' d'una publicació com aquesta. La Gastronomia està més en voga que mai, i hem fet el que millor sabem: donar-li forma de revista i combinar-la amb estil de vida. Tapas és una revista de gent, que parla del que interessa al públic a través del menjar, que com a fil conductor ens semblava un argument meravellós. Perquè menjar en si és un llenguatge universal, que pot interessar a tot un món”.

Tapas dedicarà els seus continguts als protagonistes del món gastronòmic: xefs, empreses relacionades amb l'alimentació, gastronomia local i també la internacional, productes de mercat, la innovació, els hàbits, rareses… Destinacions exclusives, productes exòtics i experiències gastronòmiques en tots els racons del món. Els plaers i ho gourmet, seran imperatius en aquesta publicació, amb seccions dedicades a aliments relacionats amb el món delicatessen, i també als més selectes vins i licors.

“Anem a tractar d'explicar com funciona el nostre planeta a través de la relació quotidiana amb el menjar i la beguda. Pot ser la revista de la bona vida, perquè parlarem de gastronomia i d'estil, sense renunciar a tot el que ens agrada: esdeveniments, destinacions, hotels, restaurants, moda, bellesa o tecnologia, entre unes altres coses”

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte