Últims dies per optar als Premis Nacionals del Màrqueting

El termini acaba el 31 de gener

L'Associació de Màrqueting d'Espanya mantindrà fins al 31 de gener el termini per optar a la setena edició dels Premis Nacionals de Màrqueting 2015. Aquests guardons, concedits anualment, tenen la pretensió de realçar la funció del màrqueting en empreses i institucions i reconèixer el millor màrqueting.

Podran participar en aquesta convocatòria les empreses o institucions que hagin creat o adaptat estratègies a Espanya la implantació de les quals i resultats correspongui a l'any 2014, encara que el jurat podrà considerar també l'històric d'anys anteriors.

Les categories a les quals es poden presentar candidatures són: Marca, Innovació, Institucions, Internacionalització i Marca Espanya, Pimes, Director/Professional del Màrqueting, Líder empresarial impulsor del màrqueting i Premi Nacional de Màrqueting, podent quedar deserta alguna d'elles a criteri del jurat, la relació del qual d'integrants es farà pública en les properes setmanes.

A l'hora d'avaluar als candidats no es premia una acció o campanya concreta sinó el resultat d'un bon treball al llarg de l'any, en el qual es considera des de l'estratègia competitiva desenvolupada fins a les accions de màrqueting necessàries per aconseguir els objectius establerts, i la consecució dels mateixos.

El mecanisme per proposar o inscriure una candidatura és molt senzill, simplement es tracta d'aportar unes dades mínimes sobre la companyia o el professional, així com una breu explicació del perquè se li postula.Amb totes les candidatures rebudes i contrastades per un grup de professionals i experts es confecciona una llista llarga sobre la qual el jurat haurà de pronunciar-se, en una primera fase, per limitar-la a una llista curta i sobre aquesta, en una reunió final, emetre una votació i fallada final dels premis.