Notícia

Fundacc presenta a Premsa Comarcal l'EGM Baròmetre Catalunya

Foto
Fundacc presenta el funcionament de l'acord institucional entre la Fundació catalana i l'Asociación para la investigación de Medios de Comunicación
L’EGM Baròmetre Catalunya és l’estudi de mesura de l’audiència que permet a les publicacions de proximitat disposar del màxim coneixement sobre el seu públic. El passat dimecres, Joan Sabaté, director de la Fundació d’Audiències de la Comunicació i la Cultura (Fundacc), va exposar a l’oficina central de l’ACPC la metodologia de mesura de l’audiència a Catalunya ara que el Baròmetre s’ha integrat als estudis de l’EGM, que funcionen a nivell nacional.
L’EGM (Estudio General de Medios) es caracteritza per fer servir una metodologia mixta que combina entrevistes presencials, amb 7.000 entrevistes multimèdia i qüestionaris telefònics. També 15.600 en monomèdia ràdio, 4.000 monomèdia premsa i 7.000 en monomèdia revistes. El mostreig és aleatori i selecciona una població de 14 anys i més. L’EGM distribueix el seu treball de camp en tres onades repartides durant un any. La primera del 2014 tindrà lloc el proper 22 d’abril.
La creació de l’EGM-Baròmetre és el resultat d'un acord institucional entre Fundacc i AIMIC (Asociación para la investigación de medios de comunicación) que garanteix una millor visualització de les audiències dels mitjans de proximitat catalans.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte