Notícia

El 'Diari de Vilanova' ofereix promocions comercials mitjançant codis QR

Foto
El lector podrà descarregar-se les ofertes (descomptes, preus especials, etc.) que llancen diversos comerços i empreses de la comarca del Garraf
El Diari de Vilanova i Publicom Digital ha fet aquesta setmana un pas més en la utilització dels codis QR en el suport de premsa de paper amb la posada en marxa d’ofertes comercials exclusives per als lectors del periòdic.

Així, amb qualsevol aplicació de lectura de codis QR, el lector del diari podrà descarregar-se les ofertes (descomptes, preus especials, etc.) que llancen diversos comerços i empreses de la comarca del Garraf i en podrà gaudir, només mostrant-la a la botiga amb el seu smartphone o dispositiu mòbil.

A més, podrà compatir el val de descompte digital amb els seus amics o coneguts, tan sols enviant-los el link de la promoció. Ara es compleix un any de la posada en marxa dels codis QR a les informacions del Diari de Vilanova, mesos abans que ho fessin rotatius d’abast nacional com La Vanguardia o El Periódico.

Durant 12 mesos, els lectors d’aquest periòdic setmanal del Garraf han pogut trobar galeries de fotografies, vídeos, plànols, informacions complementàries a les publicades en paper. En l’últim any s’han registrat 65.000 descàrregues de codis QR publicats al diari, 1.250 descàrregues cada setmana de mitjana (cal tenir en compte que el Diari de Vilanova es distribueix únicament al Garraf).

L’objectiu d’aquesta política tecnològica és la interactivitat entre el paper i el suport digital, la posada en marxa d’una nova manera de llegir un diari, amb continguts i ofertes especials i atractius per al lector. Aquestes noves promocions exclusives a través de codis QR s’ofereixen a empreses i comerços que utilitzen també el suport en paper i, per tant, combinen les dues plataformes, la física i la virtual.

El Diari de Vilanova és el periòdic degà de la premsa estatal (va ser fundat el 1850, dos anys abans que El Faro de Vigo). És el setmanari comarcal de pagament amb més difusió i audiència, segons dades de l'OJD i el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura. A més, és membre fundador de l’Associació Catalana de la Premsa Comarcal (ACPC).

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte