Notícia

La publicitat en premsa escrita és una influència clau per als consumidors

Foto

Els anuncis en premsa generalista en paper segueixen actuant com una font molt fiable
d'informació per al públic en el procés de presa de decisions de compra. És la conclusió d'un
informe elaborat per la Associació de Diaris d'Amèrica i Frank N. Magid Associates sobre
l'escenari mediàtic dels Estats Units.
Segons aquest estudi, el 52% dels enquestats va citar els diaris impresos com el mitjà d'informació més important per a les seves decisions de compra i vuit de cada deu van admetre haver reaccionat de forma activa a la publicitat en premsa escrita durant el últim mes.
La retallada de cupons de descompte (54%), la compra de productes (46%) i la visita a la
pàgina web de l'anunciant (37%) són les accions més comunes empreses pels consumidors. Pel que sembla, l'auge dels mitjans en línia encara no ha arribat a la influència que tenen els més tradicionals en la societat actual.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte