Notícia

Llancen a Espanya una campanya que reivindica el poder del mitjà imprès

Foto
Espanya, conjuntament amb altres onze països europeus, llança la campanya
PRINT POWER (el poder del mitjà imprès), promoguda per la cadena del paper des dels fabricants i transformadors de paper, fins als impressors, els editors, les empreses de màrqueting directe, distribuïdors i serveis postals. Aquesta campanya que beneficiarà la premsa comarcal, té com a principal objectiu promoure els mitjans impresos, enfortint la seva posició en l'actual context multimèdia. Es tracta de reforçar la posició del mitjà gràfic en l'àmbit del màrqueting i la comunicació com un suport eficaç i sostenible i una eina
altament efectiva dins del màrqueting mix.
La campanya va dirigida fonamentalment als que decideixen el mix de mitjans però també
als prescriptors i altres interlocutors influents i es fonamenta en l'eficàcia del mitjà imprès com a suport del missatge publicitari o comercial.
A través d'una oficina central a Brussel·les i organitzacions estatals que desenvolupen la
campanya a cada estat, el projecte es posa en marxa a Espanya, Bèlgica, Alemanya, Regne Unit, França, Itàlia, Portugal, Suècia, Noruega, Finlàndia, Països Baixos i Àustria. La gestió de la campanya es basa en el principi "pensa globalment i actua localment".

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte