Notícia

El govern retalla la publicitat a la meitat

Foto
 En la darrera reunió del Consell Executiu es va aprovar una tisorada de més del 50% als anuncis que es publiquen en els mitjans de comunicació. Concretament, la Generalitat passarà de gastar 53 milions d'euros en aquest concepte a gastar-ne 21,5, segons el portaveu del govern, Francesc Homs. L'objectiu, segons Homs és aconseguir “les millors condicions econòmiques” en la contractació de publicitat.

 El nou acord marc de gestió i inserció de publicitat fixa que la direcció general d'Atenció Ciutadana i Difusió serà la que supervisarà i gestionarà la contractació de totes les campanyes que engegui l'executiu. Els departaments hauran d'informar la direcció general de les previsions que tinguin per recórrer a espais publicitaris i consultar-la a l'hora de definir els plans de mitjans de les campanyes.
El departament de Presidència serà el responsable de la supervisió i contractació de totes les campanyes que vulguin realitzar les diferents conselleries, de manera que haurà de tenir coneixement de les seves previsions sobre les contractacions d'espais publicitaris i haurà de ser consultat en la definició dels plans i mitjans de les campanyes.
Quant al finançament dels anuncis, les despeses que tinguin a veure amb el disseny creatiu i la producció publicitària seran a càrrec de Presidència, però la contractació i la inserció de la publicitat en els mitjans de comunicació l'assumirà el departament o l'organisme institucional que la promogui. Hi haurà, però, una excepció: la dels anuncis que l'executiu consideri d'especial interès públic o que tinguin un caràcter transversal. En aquests casos, o simplement per raons pressupostàries, la direcció general podria fer-se càrrec del cost total.
 

 

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte