Notícia

Vaticinen que dins de deu anys, el 80 % del consum de mitjans serà digital

Foto
 L'empresa Emailing Network acaba de presentar el primer llibre blanc de l'e-mail màrqueting, un complet manual de bones pràctiques que la companyia ha elaborat per a l' Associació Espanyola de l' Economia Digital, ADIGITAL. 
 Aquesta publicació destaca el fet que canvia la manera en la qual els consumidors interactuen amb les marques, ja que si bé el 20 % del consum de mitjans es correspon en l'actualitat amb Internet, el pronòstic és que dintre de deu anys aquesta xifra se situarà en el 80%.
Segons Pablo Nowenstein, fundador de la companyia, “la idea de crear un llibre blanc sorgeix perquè ens trobem davant un sector recent però que, al seu torn va adquirint certa maduresa. I
precisament per això, des de la nostra companyia ens plantem crear un llibre que resumís les millors pràctiques de l’email màrqueting amb l'objectiu de contribuir a la professionalització del sector”.
La guia està dirigida a professionals del sector, i tracta de resumir les millors i més aconsellables pràctiques de l'e-mail màrqueting, tenint en compte que a través d'una bona campanya d'e-mail màrqueting, una empresa no només dóna a conèixer els seus productes o serveis sinó que també pot guiar l'acció de compra dels internautes. Per a això, cal conèixer com es mou en la xarxa el seu potencial client en un ferm intent per personalitzar al màxim possible els missatges que li enviï.
Una altra de les claus fonamentals per a desenvolupar una campanya efectiva, segons aquesta publicació és la segmentació adequada de públics. “Una vegada seleccionats els destinataris que creiem més adequats, la nostra supervivència dependrà del missatge que donem en la línia de l'assumpte de l’ e-mail. Aquesta juga un paper determinant en la decisió de l'usuari a l'hora d'obrir el missatge o enviar-lo a la paperera sense tot just veure el seu contingut”, ha afirmat Nowenstein.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte